Urząd Gminy Sułów

Biuletyn Informacji Publicznej




  • Aktualności
  • Dział. telekomunikacyjna
  • Finanse Gminy
  • Konsultacje społeczne
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Organizacje pozarządowe
  • Oświadczenia majątkowe
  • Prawo miejscowe
  • Redakcja biuletynu
  • Rejestry i ewidencje
  • Transmisje obrad Rady
  • Urząd Gminy
  • Wybory
  • Zamówienia publiczne
    • Przetargi
    • Zamówienia do 30 000 €
    • Zamówienia do 130 000 zł

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.730.466,89 zł.


Załączniki:
Pobierz (SWZ.pdf)SWZ.pdf1027 Kb
Pobierz (zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postępowaniu.docx)zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postępowaniu.docx18 Kb
Pobierz (zał. nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu)zał. nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu18 Kb
Pobierz (zał. nr 3 - formularz ofertowy.docx)zał. nr 3 - formularz ofertowy.docx31 Kb
Pobierz (zał. nr 4 - oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.d)zał. nr 4 - oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.d17 Kb
Pobierz (zał. nr 5 - istotne dla zamawiającego postanowienia treści umowy.doc)zał. nr 5 - istotne dla zamawiającego postanowienia treści umowy.doc40 Kb
Pobierz (zał. nr 6 - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx)zał. nr 6 - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx18 Kb
Pobierz (zał. nr 7 - uchwały RIO.zip)zał. nr 7 - uchwały RIO.zip5429 Kb
Pobierz (zał. nr 8 - uchwały budżet i wpf.zip)zał. nr 8 - uchwały budżet i wpf.zip36948 Kb
Pobierz (zał. nr 9 - sprawozdania finansowe.zip)zał. nr 9 - sprawozdania finansowe.zip1200 Kb
Pobierz (Załącznik Nr 10 do SWZ - Identyfikator postępowania na miniPortalu.docx)Załącznik Nr 10 do SWZ - Identyfikator postępowania na miniPortalu.docx21 Kb
Pobierz (ogłoszenie o zamówieniu.pdf)ogłoszenie o zamówieniu.pdf111 Kb
Pobierz (wyjaśnienia SWZ.pdf)wyjaśnienia SWZ.pdf607 Kb
Pobierz (Informacja o kwocie.pdf)Informacja o kwocie.pdf140 Kb
Pobierz (Informacja z otwarcia ofert RR.271.41.2022.pdf)Informacja z otwarcia ofert RR.271.41.2022.pdf130 Kb
Pobierz (informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - art. 253 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.)informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - art. 253 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.858 Kb
Pobierz (Informacja z otwarcia ofert - korekta.pdf)Informacja z otwarcia ofert - korekta.pdf131 Kb
Pobierz (informacja o wyborze.pdf)informacja o wyborze.pdf858 Kb
Pobierz (ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf)ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf65 Kb
Metryka dokumentu:
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Górniak
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: Grzegorz Wiącek
Dodano do BIP dnia: wtorek, 13 grudnia 2022
Data ostatniej modyfikacji: wtorek, 03 stycznia 2023
 

Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.),
informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.