Numer ogłoszenia: 234714 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 232786 - 2013 data 18.06.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, fax. 84 6826227.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: Zakres robót obejmuje wykonanie modernizacji - remontów dróg gminnych: a) Droga gminna nr 110149L w miejscowości Deszkowice Pierwsze od km 0+000 do km 0+300, obejmuje wykonanie: robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych; b) Droga gminna nr 110128L w miejscowości Sułów od km 0+000 do km 0+250 i od km 0+650 do km 0+700, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych; c) Droga gminna na działce nr 718 w miejscowości Deszkowice Pierwsze od km 0+000 do km 0+300, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych podbudowy, robót nawierzchniowych..
- W ogłoszeniu powinno być: Zakres robót obejmuje wykonanie modernizacji - remontów dróg gminnych: a) Droga gminna nr 110149L w miejscowości Deszkowice Pierwsze od km 0+000 do km 0+300, obejmuje wykonanie: robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych; b) Droga gminna nr 110128L w miejscowości Sułów od km 0+000 do km 0+250 i od km 0+650 do km 0+700, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych; c) Droga gminna na działce nr 718 w miejscowości Deszkowice Pierwsze od km 0+000 do km 0+200, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych; d) Droga gminna nr 110155L w miejscowości Deszkowice Drugie od km 0+000 do km 0+150, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, podbudowy, robót nawierzchniowych..
Sułów: Modernizacja - remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Sułów
Numer ogłoszenia: 232786 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułów , Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Sułów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wykonanie modernizacji - remontów dróg gminnych:
a) Droga gminna nr 110149L w miejscowości Deszkowice Pierwsze od km
0+000 do km 0+300, obejmuje wykonanie: robót przygotowawczych,
podbudowy, robót nawierzchniowych;
b) Droga gminna nr 110128L w miejscowości Sułów od km 0+000 do km 0+250 i
od km 0+650 do km 0+700, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych,
podbudowy, robót nawierzchniowych;
c) Droga gminna na działce nr 718 w miejscowości Deszkowice Pierwsze od
km 0+000 do km 0+300, obejmuje wykonanie robót przygotowawczych
podbudowy, robót nawierzchniowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku
jeżeli wykaże że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie
wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100
000,00 brutto zł - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem
niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót drogowych. Z podaniem
rodzaju robót i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dowodów dotyczących tych robót określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami są:
- poświadczenie,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty
budowlane wskazane w wykazie o którym mówi pkt b zostały wcześniej
wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę dokumentów na
zasadzie spełnia -nie spełnia.
Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę
dysponowania przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę załączonego wykazu
osób (wzór wykazu osób stanowi zał. Nr 4) zawierającego informacje na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoba wskazana w wykazie
posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualną przynależność do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a w odniesieniu do oferentów
zagranicznych posiadają dokumenty równoważne.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę załączonych
dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 zł.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę załączonego
dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie dostaw lub usług, których
dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia
poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub
wykonanych nienależycie
Wykaz robót budowlanych wykonanych, w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone - co najmniej 1 robota budowlana o wartości nie mniejszej niż
100 000,00 zł.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie |