OGŁOSZENIE NR 1/2013 WÓJTA GMINY SUŁÓW z dnia 29 października 2013 r.
Ogłaszam nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Sułów na wolne stanowisko Sekretarza Gminy;
I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
- obywatelstwo polskie
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie był ukarany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy.
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym
- posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2008.223.1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w wyżej wymienionym art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, finansów publicznych, prawa i postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.
II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników
- dobra znajomość specyfiki Gminy Sułów
- prawo jazdy kat. B
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta.
- Opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu , Regulaminu Pracy Urzędu.
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń.
- Nadzór w sprawach rachunkowości, wymiaru podatków i opłat wiejskich.
- Współpraca z sołtysami i zapewnianie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich.
- Współpraca z sąsiednimi gminami.
- Nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia.
- Planowanie kosztów utrzymania Urzędu.
- Nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe.
- Dbałość o stałe uzupełnianie zbiorów aktów normatywnych Urzędu.
- Współpraca z Radą, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady.
- Koordynowanie zadań związanych ze spisami.
- Współpraca z właściwymi organami w celu przygotowania i przeprowadzenia wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu i sejmiku wojewódzkiego,
- Organizowanie szkoleń i dokształcania pracowników Urzędu.
- Organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych.
- Dbałość o właściwą realizację planów pracy.
- Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez:
- Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
- Referat Rozwoju Gospodarczego,
- Samodzielne stanowisko ds. planowania przestrzennego i oc,
- Samodzielne stanowisko ds. informatyzacji i promocji gminy,
- Samodzielne stanowisko ds. ochrony danych osobowych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
- Wykonywanie prac zleconych przez Wójta na rzecz obronności kraju.
IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
- list motywacyjny,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy.
Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.). V. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sułów pokój nr 1 w godz. 7:30 - 15:30 w terminie do dnia 12 listopada 2013 r. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VI. Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów. Wójt Gminy Sułów /-/ Tomasz Pańczyk |