WÓJT GMINY SUŁÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SEKRETARZA GMINY Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Sułów
22-448, Sułów 63
Stanowisko pracy:
Sekretarz Gminy
I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwa umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
- posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2008.223.1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w wyżej wymienionym art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.
II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
- dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników,
- dobra znajomość specyfiki Gminy Sułów,
- prawo jazdy kat. B.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta.
- Opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy Urzędu.
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń.
- Nadzór w sprawach rachunkowości, wymiaru podatków i opłat wiejskich.
- Współpraca z sołtysami i zapewnianie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich.
- Współpraca z sąsiednimi gminami.
- Nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia.
- Planowanie kosztów utrzymania Urzędu.
- Nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe.
- Dbałość o stałe uzupełnianie zbiorów aktów normatywnych Urzędu.
- Współpraca z Radą, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady.
-
Koordynowanie zadań związanych ze spisami.
- Współpraca z właściwymi organami w celu przygotowania i przeprowadzenia wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu i sejmiku wojewódzkiego,
- Organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych.
- Dbałość o właściwą realizację planów pracy.
- Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez:
- Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
- Referat Rozwoju Gospodarczego,
- Samodzielne stanowisko ds. planowania przestrzennego i oc,
- Samodzielne stanowisko ds. informatyzacji i promocji gminy,
- Samodzielne stanowisko ds. ochrony danych osobowych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
- Wykonywanie prac zleconych przez Wójta na rzecz obronności kraju.
IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
- życiorys zawodowy (CV) zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
- zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VI. Dodatkowe informacje:
- Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sułów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,
- Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.).
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (data wpływu do urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy” w terminie do 17 grudnia 2013 r. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje
- Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
-
I – etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów;
- II- etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się
z rozmowy kwalifikacyjnej, lub testu kwalifikacyjnego.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy lub testu kwalifikacyjnego. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów.
Wójt Gminy Sułów /-/ Tomasz Pańczyk |