OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY SUŁÓW
Wójt Gminy Sułów ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
Stanowisko: Sekretarz Gminy
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Sułów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na pełny etat
II. Wymagania niezbędne:
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym – preferowane kierunki: prawo, administracja.
-
Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 j.t. z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
lub
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
III. Wymagania dodatkowe:
-
Samodzielność i dobra organizacja pracy.
-
Zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów prawa.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
-
Zaangażowanie w wykonywane działania.
-
Samodzielność.
-
Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pracownikach. samorządowych, ochronie danych osobowych, dochodach budżetowych, finansach publicznych, zamówień publicznych, KPA itp.
-
Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów na stanowiskach pracy.
-
Znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i innych pozabudżetowych środków zewnętrznych. Komunikatywna znajomość co najmniej jednego języka obcego. Odporność na stres. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dyspozycyjność. Prawo jazdy kategorii B. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Opracowanie projektów struktury organizacji urzędu.
-
Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał rady i zarządzeń wójta gminy oraz ich wykonaniem.
-
Analizowanie i opiniowanie projektów porozumień dotyczących przejmowania przez gminę zadań z zakresu administracji rządowej.
-
Zapewnienie skuteczności sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy.
-
Organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
-
Organizacja pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne.
-
Zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Rady Gminy i Wójta.
-
Bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
-
Nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków.
-
Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji oraz działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej oraz regulaminu organizacyjnego.
-
Organizowanie przestrzegania zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli.
-
Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
-
Zapewnienie obsługi prawnej gminy.
-
Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli / testamenty allograficzne /,
-
Udział w posiedzeniach Rady Gminy.
-
Pełnienie funkcji pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego.
-
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej/ biuletyn formacji publicznej/.
-
Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.
V. Warunki pracy na stanowisku:
-
Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowo – finansowym.
-
Praca w budynku Urzędu Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów
-
Praca w zespole.
-
Codzienny kontakt telefoniczny.
-
Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W maju 2017 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sułów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% .
VII. Wymagane dokumenty:
-
Życiorys (CV) podpisany przez kandydata i opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
-
Kwestionariusz osobowy
-
List motywacyjny.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
-
Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy). Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada). VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie A4 z podaniem imienia i nazwiska, adresem do korespondencji oraz adresem e-mail i numerem telefonu, a także z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko: Sekretarz Gminy osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Sułowie lub pocztą na adres: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 czerwca 2017 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Sułowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o konkursie zostaną powiadomieni e-mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.sulow.pl/) oraz na Tablicy Ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Sułów.
Wójt Gminy Sułów /-/ Leon Bulak
|