PR.271.18.2016 OGŁOSZENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych na realizację zadania I. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Sułów Sułów 63 22-448 Sułów Strona internetowa: www.sulow.pl, www.bip.sulow.pl Tel. 084 682 62 02, fax. 084 682 62 27 Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie Regulaminu Gminy Sułów oraz jej jednostek organizacyjnych określającego procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro. Miejsce publikacji ogłoszenia: - strona internetowa Zamawiającego www.bip.sulow.pl, - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 110151L od km 1+032 do km 1+317 w miejscowości Deszkowice Pierwsze. Droga gminna klasy D o szerokości jezdni 5 m. Budowa obejmuje wykonanie: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - wyrównania podbudowy kruszywem łamanym grubość warstwy do 3 cm - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni pod w-wy i skropienie - nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych standard III, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 6 cm - oznakowanie pionowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Przedmiar – zał. nr 2 b) Dokumentacja techniczna – zał. nr 3
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111011-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
Uwaga: Przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do dnia 21 października 2016 r. V. Informacje o postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie osobistego wykonania części lub całości zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę jakie części zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom. VI. Warunki udziału w postępowaniu Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
VIII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Zamawiający zastrzega sobie jednak w przypadku, gdy informacje przekazane zostaną faksem lub e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej musi potwierdzić tę informację. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub e-mail podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Pisemnie: Sułów 63, 22-448 Sułów; Faksem: 84 6826227 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z powiadomieniem telefonicznym pod nr 84 6826846 Powyższa zasada porozumiewania się (tj. fax i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów
Sławomir Krzysiak – Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego, XIX. Opis sposobu przygotowania oferty.
Koperta powinna być zaadresowana następująco: OFERTA NA ZADANIE pn. „Budowa drogi gminnej nr 110151L od km 1+032 do km 1+317 w miejscowości Deszkowice Pierwsze etap V”
15. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze
X. Miejsce oraz termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
XII. Kryteria oraz sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryterium będą liczone według następujących wzorów.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty (punktacja 0-100, 100%=100pkt.)
XIII. Udzielenie zamówienia1. Jako najkorzystniejszą wybiera się ofertę wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w ogłoszeniu, oferta jest zgodna z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu oraz zawiera najkorzystniejsze warunki wykonania zamówienia w wymaganych kryteriach. 2.. Oferta podlega odrzuceniu: 1). jeżeli wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 3; 2). jeżeli nie odpowiada wymaganiom zamawiającego wskazanym w ogłoszeniu, z zastrzeżeniem pkt. 3; 3). jeżeli nie jest złożona w formie pisemnej; 4). jeżeli wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę, z zastrzeżeniem pkt. 3; 5). jeżeli jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. 3.. Wykonawcy mają możliwość na: 1). jednokrotne uzupełnienie żądanych dokumentów w przypadku ich niezłożenia, przy czym nie dotyczy to treści oferty; 2). wyjaśnienie treści oferty i załączonych dokumentów w razie wątpliwości uniemożliwiających ocenę oferty; 3). wyrażenie zgody na poprawienie przez zamawiającego nieistotnych omyłek w treści oferty dokonywanych w celu usunięcia błędów o charakterze formalnym lub błędów nieistotnych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia. 4.. Wykonawca może wycofać lub zmienić ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.. O wynikach oceny i badania ofert oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców biorących udział w postępowaniu. 6. Zamawiający może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru w przypadku, gdy: 1). nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi ogłoszenia; 2). cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3). wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XIV. Istotne postanowienia umowy
1) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zmiana terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) Jeżeli zmiana terminu w realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzywidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne:
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:
3) Inne zmiany niewymienione w pkt 1 – 3 w następujących sytuacjach: a) Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. XV. Postanowienia końcowe
Do spraw nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
XVI. Załączniki Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
Sułów, dnia 2016-08-24 Wójt Gminy Sułów |
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Sławomir Krzysiak |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | Grzegorz Wiącek |
Dodano do BIP dnia: | piątek, 26 sierpnia 2016 |
Data ostatniej modyfikacji: | piątek, 23 września 2016 |