Sułów dn. 18.12.2015 r. PR.271.17.2015 OGŁOSZENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych na realizację zadania I. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Sułów Sułów 63 22-448 Sułów Strona internetowa: www.sulow.pl, www.bip.sulow.pl Tel. 084 682 62 02, fax. 084 682 62 27 Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie Regulaminu Gminy Sułów oraz jej jednostek organizacyjnych określający procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro. Miejsce publikacji ogłoszenia: - strona internetowa Zamawiającego www.bip.sulow.pl, - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Sułów w roku 2016 w szacunkowych ilościach: - benzyna bezołowiowa Pb 95 – 3 000 l; - olej napędowy - 10 000 l poprzez tankowanie pojazdów i przenośnych zbiorników (służących do przechowywania paliwa do spalinowych urządzeń technicznych) na potrzeby Gminy Sułów. Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć jedynie 1.Wymagania jakościowe. Dostarczana benzyna i olej napędowy powinny spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1068 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych na każde wezwanie Zamawiającego. 2.Sposób realizacji zamówienia. Wykonawca składający ofertę musi posiadać punkt dystrybucji paliwa znajdujący się w odległości do 10 km +/- 100 m licząc odległość po drogach utwardzonych od bazy sprzętowej Zamawiającego (mieszczącej się w miejscowości Sułów nr 80). Tankowanie pojazdów odbywać się będzie tylko do zbiorników pojazdów Zamawiającego z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy. Tankowanie do kanistra, tylko na wyraźną dyspozycję osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Każdorazowa sprzedaż paliw będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem ewentualnego stałego upustu, podanego przez Wykonawcę w formularzy ofertowym – załącznik nr 1 do ogłoszenia. Dostawy będą realizowane w systemie bezgotówkowym. Rozliczenie zakupów dokonywanych w ramach umowy, będzie realizowane na bieżąco na podstawie wystawionej faktury z terminem płatności 14 dni. Każda faktura musi zawierać: - rodzaj pojazdu wraz z jego numerem rejestracyjnym, a w przypadku poboru paliwa do kanistra rodzaj sprzętu. - własnoręczny podpis upoważnionego pracownika Zamawiającego potwierdzający dany zakup. 3.Realizacja zamówienia będzie przebiegać według potrzeb Zamawiającego 4.Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i realizowane będą przez osoby upoważnione przez Zamawiającego na podstawie listy dostarczonej do Wykonawcy. 5.Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw Wykonawcy. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa 09134100-8 olej napędowy
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia od 04 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r. V. Informacje o postępowaniu 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie osobistego wykonania części lub całości zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę jakie części zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom. VI. Warunki udziału w postępowaniu Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału i nie dokonuje opisu ich oceny. VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, które składają się na ofertę Wykonawcy:
VIII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Zamawiający zastrzega sobie jednak w przypadku, gdy informacje przekazane zostaną faksem lub e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej musi potwierdzić tę informację. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub e-mail podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Pisemnie: Sułów 63, 22-448 Sułów; Faksem: 84 6826227 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z powiadomieniem telefonicznym pod nr 84 6826846 Powyższa zasada porozumiewania się (tj. fax i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów
Magdalena Olszewska – Inspektor ds. rozwoju infrastruktury i zamówień publicznych XIX. Opis sposobu przygotowania oferty.
Koperta powinna być zaadresowana następująco: OFERTA NA ZADANIE pn. „Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Sułów w 2016 r.”
15. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze
X. Miejsce oraz termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 29 grudnia 2015 r. do godziny 10.00.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
XII. Kryteria oraz sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryterium będą liczone według następujących wzorów.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty (punktacja 0-100, 100%=100pkt.) 4. Realizacja zmówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów. XIII. Udzielenie zamówienia 1. Jako najkorzystniejszą wybiera się ofertę wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w ogłoszeniu, oferta jest zgodna z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu oraz zawiera najkorzystniejsze warunki wykonania zamówienia w wymaganych kryteriach. 2. Oferta podlega odrzuceniu: 1) jeżeli wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 3; 2) jeżeli nie odpowiada wymaganiom zamawiającego wskazanym w ogłoszeniu, z zastrzeżeniem pkt 3; 3) jeżeli nie jest złożona w formie pisemnej; 4) jeżeli wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę, z zastrzeżeniem pkt 3; 5) jeżeli jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. 3. Wykonawcy mają możliwość na: 1) jednokrotne uzupełnienie żądanych dokumentów w przypadku ich niezłożenia, przy czym nie dotyczy to treści oferty; 2) wyjaśnienie treści oferty i załączonych dokumentów w razie wątpliwości uniemożliwiających ocenę oferty; 3) wyrażenie zgody na poprawienie przez zamawiającego nieistotnych omyłek w treści oferty dokonywanych w celu usunięcia błędów o charakterze formalnym lub błędów nieistotnych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca może wycofać lub zmienić ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. O wynikach oceny i badania ofert oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców biorących udział w postępowaniu. 6. Zamawiający może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru w przypadku, gdy: 1). nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi ogłoszenia; 2). cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3). wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XIV. Istotne postanowienia umowy
XV. Postanowienia końcowe
Do spraw nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
XVI. Załączniki
Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
Sułów, dnia 18.12.2015 r.
|
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Grzegorz Wiącek |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | |
Dodano do BIP dnia: | piątek, 18 grudnia 2015 |
Data ostatniej modyfikacji: | piątek, 18 grudnia 2015 |