PS.2710.1.2016 OGŁOSZENIE Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów o zamówieniach publicznych na realizację zadania I. Nazwa oraz adres Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sułowie Sułów 143 22-448 Sułów Strona internetowa: www.sulow.pl, www.bip.sulow.pl Tel. 084 682 63 41, fax. 084 682 63 41 Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie Regulaminu Gminy Sułów oraz jej jednostek organizacyjnych określający procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro. Miejsce publikacji ogłoszenia: - strona internetowa Zamawiającego www.bip.sulow.pl, - tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego. III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostarczeniu orientacyjnie około 25 000 szt. gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017 w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce szkolnej (ferie, dni świąteczne, dni wolne od zajęć szkolnych) w następujących szkołach:
Razem dziennie około 157 szt. posiłków 2.Gorący posiłek jednodaniowy dla dzieci uczęszczających do szkół, o których mowa powyżej należy przygotowywać zachowując poniższe zasady: 1) Opis posiłków: a) maksymalnie 2 x w tygodniu (np. poniedziałek, środa) - zupa min. 400 g + min. 45 g pieczywo, b) minimum 2 x w tygodniu (np. wtorek, czwartek) - drugie danie, np.: -ziemniaki, kasza lub ryż (min. 200 g) z mięsem lub rybą (m.in. 100 g) i surówką lub inne i może być stosowane zamiennie za zupę lub danie mięsne nie częściej jednak niż 1 c) 1 x w tygodniu - (piątek) – danie jarskie (min. 350 g). 2) Wykonawca przygotuje posiłki (gotowane) z własnych produktów żywnościowych – posiłki muszą być przygotowane z pełnowartościowych, świeżych, naturalnych produktów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Nie dopuszcza się mięsa i przetworów z puszek konserwowych, 3) jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w okresie jednego tygodnia, 4) dostawa posiłku do w/w szkół ma być realizowana w dni nauki szkolnej tj. od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych uprzednio z dyrektorami poszczególnych szkół. 5) dostawa musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno–higieniczne, 6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z posiłkami odpowiedniej ilości naczyń i sztućców jednorazowych, 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne, 8) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pozostałości po wydanych posiłkach (odpadów), 9) Wykonawca zobowiązany jest codziennie przechowywać próbki żywności dla potrzeb badań żywności przez Państwową Inspekcję Sanitarną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. nr 80, poz. 545 ze zm.), 10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do poszczególnych szkół, najpóźniej ostatniego roboczego dnia tygodnia, jadłospis na kolejny tydzień, jadłospis winien być podpisany przez osobę będącą do tego upoważnioną. 3. Przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 157 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej. 4. Liczba dzieci korzystających z dożywiania w danym dniu będzie weryfikowana telefonicznie przez Dyrektorów poszczególnych szkół lub osoby przez nich upoważnione najpóźniej do godziny 9.00 każdego dnia wykonywanej usługi. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających jakości oraz gramatury zamawianego posiłku. a) W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. b) Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 reklamacje w ciągu okresu obowiązywania umowy. c) Kolejna czwarta reklamacja będzie skutkować odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy z zastosowaniem § 7 pkt 1 umowy. IV. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia od dnia 19 września 2016 r. do dnia 22 czerwca 2017 r. V. Informacje o postępowaniu 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie osobistego wykonania części lub całości zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę jakie części zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom. VI. Warunki udziału w postępowaniu Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Zamawiający zastrzega sobie jednak w przypadku, gdy informacje przekazane zostaną faksem lub e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej musi potwierdzić tę informację. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub e-mail podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Pisemnie: Sułów 143, 22-448 Sułów; Faksem: 84 6826341 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z powiadomieniem telefonicznym pod nr 84 6826341 Powyższa zasada porozumiewania się (tj. fax i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów
Henryka Poździk – Kierownik GOPS, XIX. Opis sposobu przygotowania oferty.
Koperta powinna być zaadresowana następująco: OFERTA NA ZADANIE pn. „Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w roku szkolnym 2016/2017” 15. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze
X. Miejsce oraz termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Sułów 143 (I piętro), 22-448 Sułów, do dnia 09 września 2015 r. do godziny 9.00. XI. Opis sposobu obliczenia ceny
XII. Kryteria oraz sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryterium będą liczone według następujących wzorów.
XIII. Udzielenie zamówienia1. Jako najkorzystniejszą wybiera się ofertę wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w ogłoszeniu, oferta jest zgodna z wymogami wskazanymi w ogłoszeniu oraz zawiera najkorzystniejsze warunki wykonania zamówienia w wymaganych kryteriach. 2. Oferta podlega odrzuceniu: 1) jeżeli wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 3; 2) jeżeli nie odpowiada wymaganiom zamawiającego wskazanym w ogłoszeniu, z zastrzeżeniem pkt. 3; 3) jeżeli nie jest złożona w formie pisemnej; 4) jeżeli wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę, z zastrzeżeniem pkt. 3; 5) jeżeli jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. 3. Wykonawcy mają możliwość na: 1) jednokrotne uzupełnienie żądanych dokumentów w przypadku ich niezłożenia, przy czym nie dotyczy to treści oferty; 2) wyjaśnienie treści oferty i załączonych dokumentów w razie wątpliwości uniemożliwiających ocenę oferty; 3) wyrażenie zgody na poprawienie przez zamawiającego nieistotnych omyłek w treści oferty dokonywanych w celu usunięcia błędów o charakterze formalnym lub błędów nieistotnych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca może wycofać lub zmienić ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. O wynikach oceny i badania ofert oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców biorących udział w postępowaniu. 6. Zamawiający może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru w przypadku, gdy: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi ogłoszenia; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. XIV. Istotne postanowienia umowy
XV. Postanowienia końcowe Do spraw nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. XVI. Załączniki Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
Sułów, dnia 2016-08-29 |
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Henryka Poździk |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | Grzegorz Wiącek |
Dodano do BIP dnia: | poniedziałek, 29 sierpnia 2016 |