Sułów, dnia 03.03.2011 r.

PR.271.2.2011

GMINA SUŁÓW
reprezentowana przez
Wójta Gminy Sułów
Sułów 63, 22-448 Sułów
Tel./fax. (084) 682 62 02/ 682 62 27

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość
szacunkowa jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228), na realizację zadania pn:

„Zabezpieczenie wąwozu lessowego przed erozją w ciągu drogi gminnej nr 110126L w miejscowości Sąsiadka – II etap”

Wspólny słownik zamówień CPV:

45.23.00.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu,
45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej http://bip.sulow.pl

2. Przedmiotem zamówienia jest:

Zabezpieczenie wąwozu lessowego przed erozją i wyprowadzenie wód opadowych, roztopowych w ciągu drogi gminnej nr 110126 L w miejscowości Sąsiadka od km 0+800,00 do km 1+100,00.

Zakres robót obejmuje wykonanie:

a) Roboty przygotowawcze,

b) Roboty ziemne,

c) Podbudowa,

d) Nawierzchnia,

e) Roboty wykończeniowe

3. Szczegółowy zakres robót został określony:

a) projekt budowlany (opis techniczny i rysunki) – zał. nr 10 do SIWZ

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Termin realizacji zmówienia: do 31 lipca 2011 r.

7. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy Pzp - mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej


Spełnienie wymaganych warunków opisanych w SIWZ dokonywane będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki w postaci dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na które się składają:

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym  okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde z nich o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia.

8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w specjalności robót budowlanych, drogowych – zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

9. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

10. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Ponadto należy dołączyć:

11. Wypełniony kosztorys ofertowy

12. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

13. Wykaz części zamówienia, które zlecone zostaną podwykonawcy

14. Zaakceptowany projekt umowy

8. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Ewa Skawińska, Sławomir Krzysiak
tel. 084 682 68 46 , fax. 084 682 62 27

9. Oferty należy składać do dnia 22 marca 2011 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Sułów, pok. nr 1 Sułów 63, 22-448 Sułów - otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 marca 2011 r. o godz. 10.15 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy, pok. Nr 11.

10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert.

13. Kryterium oceny ofert:

a) cena oferowana (Co)  = 100 pkt.

Co = suma punktów przyznanych Wykonawcy

Zamawiający wybierze ofertę o najwyższej sumie punktów uzyskanych w danym kryterium.

14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

17. Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.03.2011 r., pod Nr 34702.

 


/-/Tomasz Pańczyk
Wójt Gminy Sułów

Metryka dokumentu:
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Wiącek
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji:
Dodano do BIP dnia: czwartek, 03 marca 2011
Data ostatniej modyfikacji: czwartek, 03 marca 2011