OGŁOSZENIE NR 1/2013
WÓJTA GMINY SUŁÓW
z dnia 29 października 2013 r.


 Ogłaszam nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Sułów na wolne stanowisko Sekretarza Gminy;

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. obywatelstwo polskie
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. nie był ukarany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy.
  6. wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym
  7. posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2008.223.1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w wyżej wymienionym art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  8. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, finansów publicznych, prawa i postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.


II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  2. dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  3. umiejętność podejmowania decyzji
  4. umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników
  5. dobra znajomość specyfiki Gminy Sułów
  6. prawo jazdy kat. B


III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta.
  3. Opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu , Regulaminu Pracy Urzędu.
  4. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń.
  5. Nadzór w sprawach rachunkowości, wymiaru podatków i opłat wiejskich.
  6. Współpraca z sołtysami i zapewnianie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich.
  7. Współpraca z sąsiednimi gminami.
  8. Nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia.
  9. Planowanie kosztów utrzymania Urzędu.
  10. Nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe.
  11. Dbałość o stałe uzupełnianie zbiorów aktów normatywnych Urzędu.
  12. Współpraca z Radą, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady.
  13. Koordynowanie zadań związanych ze spisami.
  14. Współpraca z właściwymi organami w celu przygotowania i przeprowadzenia wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu i sejmiku wojewódzkiego,
  15. Organizowanie szkoleń i dokształcania pracowników Urzędu.
  16. Organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych.
  17. Dbałość o właściwą realizację planów pracy.
  18. Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
  19. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez:
    1. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
    2. Referat Rozwoju Gospodarczego,
    3. Samodzielne stanowisko ds. planowania przestrzennego i oc,
    4. Samodzielne stanowisko ds. informatyzacji i promocji gminy,
    5. Samodzielne stanowisko ds. ochrony danych osobowych.
  20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
  21. Wykonywanie prac zleconych przez Wójta na rzecz obronności kraju.

IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
  4. kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
  5. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  7. zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy.


Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.).

V. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sułów pokój nr 1 w godz. 7:30 - 15:30 w terminie do dnia 12 listopada 2013 r. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VI. Informacja o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów.

Wójt Gminy Sułów
/-/ Tomasz Pańczyk

Metryka dokumentu:
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Wiącek
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji:
Dodano do BIP dnia: wtorek, 29 października 2013
Data ostatniej modyfikacji: wtorek, 29 października 2013