WÓJT GMINY SUŁÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SEKRETARZA GMINY

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Sułów 22-448, Sułów 63

Stanowisko pracy: Sekretarz Gminy

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwa umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy,
  6. wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
  7. posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2008.223.1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadać co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w wyżej wymienionym art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  8. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, przepisów podatkowych.

II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
  2. dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
  3. umiejętność podejmowania decyzji,
  4. umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników,
  5. dobra znajomość specyfiki Gminy Sułów,
  6. prawo jazdy kat. B.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych obywateli w zakresie upoważnienia wydanego przez Wójta.
  3. Opracowywanie projektów i zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy Urzędu.
  4. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr i organizacją szkoleń.
  5. Nadzór w sprawach rachunkowości, wymiaru podatków i opłat wiejskich.
  6. Współpraca z sołtysami i zapewnianie udziału przedstawiciela Urzędu na zebraniach wiejskich.
  7. Współpraca z sąsiednimi gminami.
  8. Nadzór nad wyglądem budynku Urzędu i jego otoczenia.
  9. Planowanie kosztów utrzymania Urzędu.
  10. Nadzorowanie pod względem celowości i gospodarności wydawania środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe.
  11. Dbałość o stałe uzupełnianie zbiorów aktów normatywnych Urzędu.
  12. Współpraca z Radą, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady rady.
  13. Koordynowanie zadań związanych ze spisami.
  14. Współpraca z właściwymi organami w celu przygotowania i przeprowadzenia wyborów do Rady Gminy, Rady Powiatu i sejmiku wojewódzkiego,
  15. Organizacja pracy w Urzędzie i odpowiedzialność za prawidłowość funkcjonowania komórek organizacyjnych.
  16. Dbałość o właściwą realizację planów pracy.
  17. Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
  18. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez:
    1. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
    2. Referat Rozwoju Gospodarczego,
    3. Samodzielne stanowisko ds. planowania przestrzennego i oc,
    4. Samodzielne stanowisko ds. informatyzacji i promocji gminy,
    5. Samodzielne stanowisko ds. ochrony danych osobowych.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
  20. Wykonywanie prac zleconych przez Wójta na rzecz obronności kraju.

IV. Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:

  1. życiorys zawodowy (CV) zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
  5. kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w konkursie (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
  6. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
  8. zaświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku Sekretarza Gminy.

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Pełny wymiar czasu pracy
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

VI. Dodatkowe informacje:

  1. Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sułów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %,
  2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926. z późn. zm.).

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (data wpływu do urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Sekretarza Gminy” w terminie do 17 grudnia 2013 r. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje

  1. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
    1. I – etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów;
    2. II- etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, lub testu kwalifikacyjnego.
  2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy lub testu kwalifikacyjnego. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.sulow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sułów.

Wójt Gminy Sułów
/-/ Tomasz Pańczyk

Metryka dokumentu:
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Wiącek
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji:
Dodano do BIP dnia: czwartek, 05 grudnia 2013
Data ostatniej modyfikacji: czwartek, 05 grudnia 2013