OGL-Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sułów 2016. |
Sułów: Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sułów 2016. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułów , Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sułów 2016.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nr drogi: Dz. nr 307, 308; Przebieg drogi: Rozłopy; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,25 km; 2. Nr drogi: 110127L; Przebieg drogi: Tworyczów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,60 km, 3. Nr drogi: 110129L; Przebieg drogi: Sułówek; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,40 km; 4. Nr drogi: 110130L; Przebieg drogi: Sąsiadka; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 1,0 km i bitumiczny z wyrównaniem masą - 0,5 km; 5. Nr drogi: 110132L; Przebieg drogi: Kawęczyn Kolonia + łącznik; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,75 km; 6. Nr drogi: 110135L; Przebieg drogi: Sułowiec; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 1,00 km; 7. Nr drogi: 110137L; Przebieg drogi: Kitów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,35 km, 8. Nr drogi: Dz. nr 4; Przebieg drogi: Kitów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,20 km; 9. Nr drogi: 110138L; Przebieg drogi: Sułów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,42 km; 10. Dz. nr 339, 373/1; Przebieg drogi: Sułów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,50 km; 11. Nr drogi: 110140L; Przebieg drogi: Deszkowice Pierwsze; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 1,00 km; 12. Nr drogi: Dz. nr 1313, 1364; Przebieg drogi: Źrebce; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,75 km, 250x5; 13. Nr drogi: 110144L; Przebieg drogi: Rozłopy; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,45 km; 14. Nr drogi: 110147L; Przebieg drogi: Rozłopy Kolonia; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,60 km; 15. Nr drogi: 110148L; Przebieg drogi: Kulików; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,80 km; 16. Nr drogi: 110149L; Przebieg drogi: Deszkowice Pierwsze; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,55 km; 17. Nr drogi: 110150L; Przebieg drogi: Deszkowice Pierwsze; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,25 km x 5m; 18. Nr drogi: 110153L; Przebieg drogi: Michalów; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,60 km; 19. Nr drogi: 110155L; Przebieg drogi: Deszkowice Drugie; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,30 km; 20. Nr drogi: 110159L; Przebieg drogi: Deszkowice Drugie; Odcinek do modernizacji: Bitumiczny z wyrównaniem klińcem - 0,40 km.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) zgodnie z SIWZ SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, w przypadku: -Śmierci, -Rozwiązania stosunku pracy, -Utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, -Choroby powyżej 14 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, -Innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez dane osoby, wynikających z okoliczności których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwe na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. Wniosek, o którym mowa powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu. 2) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Zmiana terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) Jeżeli zmiana terminu w realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzywidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: -O charakterze niezależnym od stron, -Którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, -Którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -Którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: -Powódź, -Silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, na podstawie prowadzonego przez Wykonawcę dziennika pogody, -Inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. 4) Inne zmiany niewymienione w pkt 1 - 3 w następujących sytuacjach: a) Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, b) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl |
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Grzegorz Wiącek |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | |
Dodano do BIP dnia: | czwartek, 19 maja 2016 |
Data ostatniej modyfikacji: | czwartek, 19 maja 2016 |