OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy Wójt Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę koparko-ładowarki wraz z osprzętem I. ZAMAWIAJĄCY 1.1. Nazwa i adres: Gmina Sułów Sułów 63 22-448 Sułów Strona internetowa : www.sulow.pl, www.bip.sulow.pl Tel. 084 682 62 02, fax. 084 682 62 27 Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30 1.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Określenie przedmiotu zamówienia II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.1.3) Przed przystąpieniem o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: NIE II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla potrzeb Gminy Sułów. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem i na własny koszt. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 24 miesiące bez limitu motogodzin oraz zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny.
II.1.5) Przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających: NIE II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00-0, 43,26.11.00-1 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie ofert częściowej: NIE II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wadium Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) Zaliczki Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 1 dostawę koparki lub ładowarki lub koparko-ładowarki o wartości co najmniej 200 000,00 zł* *Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy.
UWAGA: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania tego zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMAJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: · wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem tych wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczenia na podstawie art.24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia: · aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej · Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo pkt III.5) 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) tiret pierwszy (nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ...), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
IV. PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia IV.1.1) Tryb udzielenie zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert · 1. Cena 90 · 2. Okres gwarancji 10 IV.2.2 Przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: NIE IV.3) Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany w umowie zgodnie z § 9 ust. 2 wzoru umowy. Zmiany umowy brzmią następująco: § 9 ust. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej: www.bip.sulow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 r., godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, w sekretariacie pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania
IV.4.17) czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi i Śródków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NIE
|
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Grzegorz Wiącek |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | |
Dodano do BIP dnia: | czwartek, 19 maja 2016 |
Data ostatniej modyfikacji: | czwartek, 19 maja 2016 |