Sułów, dnia 23.02.2011 r.

PR.271.1.2011

 

GMINA SUŁÓW
reprezentowana przez
Wójta Gminy Sułów
Sułów 63, 22-448 Sułów
Tel./fax. (084) 682 62 02/ 682 62 27

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228), na realizację zadania pn:

„Budowa i odnowa chodników, placów parkingowych oraz zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Centrum Kulturalnego Wsi w miejscowości Sułów”

Inwestycja współfinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013, Działanie 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”.

Wspólny słownik zamówień CPV:

45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na stronie internetowej bip.sulow.pl

2. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i odnowa chodników, placów parkingowych oraz zagospodarowanie terenów zielonych wokół budynku Centrum Kulturalnego Wsi w miejscowości Sułów.

Zakres robót obejmuje:

Budowę placów poprzez wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej;

Wykonanie odwodnienia terenu poprzez odprowadzenie wody za pomocą koryt ściekowych i elementów z kostki brukowej w krawężnikach;

Przebudowę i remont chodników poprzez wykonanie podbudowy i nawierzchni z koski brukowej;

Zagospodarowanie terenu poprzez zakup i montaż ławek, kwietników betonowych i śmietników stalowych. Wyrównanie terenu, nawiezienie ziemi, zasianie trawy i nasadzenie drzew i krzewów.

Zadanie będzie wykonywane na działkach ewidencyjnych nr 412/1, 412/3, 415/1, 415/2, 413/5, 413/6 w miejscowości Sułów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

a) Dokumentacja projektowa – zał. nr 10 do SIWZ,

b) Kosztorys ofertowy – zał. nr 5 do SIWZ

Oferent przed złożeniem oferty winien zapoznać się na miejscu z warunkami, ich charakterem i dokonać pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zadanie do 31 lipca 2011 r.

7. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113 poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy Pzp - mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

1.2) posiadania wiedzy i doświadczenia

1.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnienie wymaganych warunków opisanych w SIWZ dokonywane będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki w postaci dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na które się składają:

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

f) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

g) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każde o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych i drogowych;

h) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży ogólnobudowlanej i drogowej. Wykonawca dołączy uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

i) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

j) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do wartości minimalnej 350 000,00 zł;

k) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

Ponadto należy dołączyć:

l) Wypełniony kosztorys ofertowy;

ł) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

m) Wykaz części zamówienia, które zlecone zostaną podwykonawcy;

n) Zaakceptowany projekt umowy.

8. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z oferentami:

Ewa Skawińska, tel. 084 682 68 46, fax. 084 682 62 27,

Sławomir Krzysiak tel. 084 682 68 46, faz. 084 682 62 27,

Jan Repeć, tel. 663 835 678.

9. Oferty należy składać do dnia 16 marca 2011 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Sułów, pok. nr 1 Sułów 63, 22-448 Sułów - otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 marca 2011r. o godz. 10.15 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy, pok. Nr 11.

10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert.

13. Kryterium oceny ofert: cena oferty (Co) = 100 pkt. Co = suma punktów przyznanych Wykonawcy

14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

16. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

17. Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2011 r. pod Nr 62421.

/-/ Tomasz Pańczyk
Wójt Gminy Sułów

Metryka dokumentu:
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Wiącek
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji:
Dodano do BIP dnia: środa, 23 lutego 2011
Data ostatniej modyfikacji: środa, 23 lutego 2011