Sułów: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułów , Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu 20-osobowego, kierowca + 19 miejsc- przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku -w autobusie musi znaleźć się 1 miejsce do kotwiczenia wózka inwalidzkiego. Zamawiający żąda następujących parametrów: 1. autobus powinien być fabrycznie nowy, nie straszy niż wyprodukowany w 2012 roku, dostosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, 2. autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu, 3. autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4. nadwozie autobusu: a. przeszklone, szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane i termoizolacyjne, b. długość całkowita pojazdu powyżej 7000 mm, szerokość zewnętrzna bez lusterek zewnętrznych minimum 1990 mm, rozstaw osi minimum 4000 mm, c. oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem -osoby niepełnosprawne-, d. wejście do przedziału pasażerskiego prawymi drzwiami od kierowcy, rezygnacja z jakichkolwiek drzwi przesuwnych, e. napęd na tylne koła -bliźniaki-, f. hamulce tarczowe obu osi 5. silnik autobusu: a. wersja diesel, b. moc - minimum 160 KM, d. spełniający normy czystości spalin EURO 5, 6. skrzynia biegów manualna, 6-biegowa (plus bieg wsteczny), 7. układ kierowniczy ze wspomaganiem, 8. ogranicznik prędkości do 100 km/h, 9. bezpieczeństwo: a. system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, b. system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, c. system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, d. poduszka powietrzna dla kierowcy, e. immobiliser, f. czujnik cofania 10. koła: a. opony letnie z pełnowymiarowym kołem zapasowym i felgami stalowymi z kołpakami (komplet), b. opony zimowe z felgami (komplet), c. ogumienie bezdętkowe 11. wnętrze pojazdu: a. wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1850 mm, b. poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, c. pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera i kierowcy, d. podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, e. pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, f. zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, g. izolacja dźwiękowo-termiczna wnętrza samochodu, h. dwa wybijaki szyb samochodowych wraz z ostrzem do cięcia pasów zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, i. wieszaki ubraniowe na wszystkich słupkach autobusu, j. oświetlenie przedziału pasażerskiego z funkcją jazdy nocnej, k. obniżenie stopnia bocznego wejściowego, l. oświetlenie stopnia bocznego wejściowego, ł. szyby w drzwiach przednich opuszczane, m. wentylator nawiewno-wywiewny w dachu, n. klimatyzacja, o. niezależne od pracy silnika ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej, p. właz dachowy pełniący rolę wyjścia awaryjnego, q. instalacja radiowa plus odtwarzacz CD, r. lusterko wsteczne wewnętrzne 12. miejsca dla osób niepełnosprawnych: a.przystosowanie części foteli do łatwego demontażu w celu zwolnienia miejsca do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku, b.przesuw boczny w podwójnych rzędach foteli (5 sztuk), c.szyny podłogowe do zamocowania wózka inwalidzkiego, d.komplet pasów do zamocowania wózka inwalidzkiego do szyn, e.pas zabezpieczający osobę niepełnosprawną na wózku, f.możliwość wprowadzenia osoby niepełnosprawnej na wózku tylnymi drzwiami, 13. warunki gwarancji: a. gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu - minimum 24 miesiące, b. gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy, c. gwarancja na perforację korozyjną nadwozia - minimum 10 lat, d. pojazd musi mieć instrukcję w języku polskim, 14. wymogi dodatkowe: a. centralny zamek sterowany pilotem, b. tachograf cyfrowy, c. pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, d. dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu lub dopuszczenia do ruchu, homologacja. Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Zgodnie z SIWZ III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony i będą dopuszczalne w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia i z zastrzeżeniem ust. 2. a)Termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy, b)Wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c)Przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 2.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulow.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, sekretariat pokój nr 1. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Metryka dokumentu: | |
---|---|
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: | Grzegorz Wiącek |
Osoba odpowiedzialna za publikację informacji: | |
Dodano do BIP dnia: | czwartek, 17 stycznia 2013 15:17 |